سمنت برد یا فایبر سمنت

سمنت برد cement board صفحات پیش ساخته سیمانی است که با الیاف طبیعی سلولزی ، سیلیس در جهت افزایش خواص مکانیکی ترکیب منحصر به فردی را تشکیل داده تا ثبات این محصول در تمام شرایط اقلیمی تضمین گردد.

شرکت کندو  از سمنت برد در تمامی پوشش های ساختمان از قبیل نما ،دیوار های خارجی و داخلی ،سقف کاذب داخلی و خارجی استفاده می کند و به دلیل اینکه تغییرات شرایط آب و هوایی آسیبی به این محصول نمی رساند می توان از نمای سمنت برد در مناطق مرطوب و شرایط سخت آب و هوایی استفاده نمود.

مزیت های استفاده از فایبر سمنت برد:

  1. 1. دوام فایبر سمنت برد:

به دلیل استفاده از تکنولوژی اتوکلاو سمنت برد از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و باعث شده علاوه بر وزن مخصوص پائین از مقاوت خمشی و فشار بالایی برخوردار بوده و همچنین فایبر سمنت برد انعطاف پذیری منحصر به فردی داشته باشد و ضمن حفظ حق منابع طبیعی باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری نیز میگردد.

 

  1. 2. سطح ایمنی بالای فایبر سمنت برد :

فایبر سمنت برد در مقابل مصالح سنتی مانند سنگ با وزن بسیار بالا دارای وزن بسیار پائین می باشد که همین امر باعث بالا رفتن ضریب ایمنی ساختمان مخصوصا در برابر زلزله می باشد و توانایی بسیار بالایی از نظر میزان مقاومت طبیعی از جمله قرار گرفتن در معرض آتش دارد.

 

  1. 3. نصب سریع و آسان و اجرای نمای سمنت برد:

نصب خشک و سریع سمنت برد در مصرف آب در ساختمان سازی نقش بسزایی دارد و همینطور با توجه به انعطاف پذیری بالا و قابلیت انحنای خود در دنیای معماری زیبایی های خاص را به نمایش می گذارد.